امروزه تمامی افراد گوشی موبایل دارند که برای محافظت از آنها از قاب های موجود خریداری می کنند این قاب ها جنس های گوناگونی دارند که انواع قاب های سیلیکونی ، ژله ای ، چرم و… را شامل می شوند . ممکن است عده ای روزانه در محل کار از گوشی خود استفاده کنند و یا گاهی بچه ها با دست های کثیف اصرار به گرفتن گوشی شما دارند که در این صورت قاب گوشی شما ممکن است دچار لک و کثیفی شود. در این بین شما به دنبال راه کاری هستید تا بتوانید قاب گوشی سیلیکونی خود را از طریق آن تمیز کنید. در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با روش های تمیز کردن قاب گوشی سیلیکونی آشنا کنیم.

چگونه قاب سیلیکونی را تمیز کنیم؟

  • تمیز کردن از طریق محلول ضدعفونی

نکته ای که در ابتدا باید به شما بگوییم این است که برای تمیز کردن قاب گوشی ابتدا حتما قاب را از گوشی خود جدا کنید سپس برای تمیز کردن آن اقدام کنید.

 

تمیز کردن قاب سیلیکونی

برای تمیز کردن لک های جزئی از روی قاب سیلیکونی ابتدا پنبه یا دستمال را به الکل 70% آغشته کنید سپس به آرامی روی قاب را تمیز کنید بعد از پاک شدن لک ها یک دستمال میکروفایبر خشک برداشته و مجدد روی قاب خود بکشید تا به طور کامل خشک شود و آن را به مدت 1 ساعت درون هوای آزاد نگه دارید تا کاملا خشک شود سپس گوشی را درون آن قرار دهید. الکل خاصیت ضدعفونی دارد و علاوه بر لکه ها می توانید تمامی میکروب ها و آلودگی های روی قاب را نیز از بین ببرد.

  • تمیز کردن از طریق مایع ظرفشویی

برای تمیز کردن قاب سیلیکونی از طریق مایع ظرفشویی ابتدا دو قطره مایع را درون ظرفی ریخته و با مقداری آب خوب بهم بزنید سپس از طریق یک مسواک آغشته به مواد به آرامی سطح قاب را تمیز کنید و هم داخل و هم بیرون قاب را به خوبی تمیز کنید حالا از طریق یک دستمال فایبر خشک سطح قاب سیلیکونی را خشک کنید تا فاقد از هرگونه مواد شود. نکته ای که خیلی اهمیت دارد این است که قاب را به مدت 1 ساعت درون هوای آزاد قرار دهید تا کاملا خشک شود زیرا اگر مرطوب باشد ممکن است به گوشی شما صدمه بزند.

  • تمیز کردن لک های سخت از طریق جوش شیرین

اگر لکه ی چربی روی قاب گوشی شما باشد یا لکه هایی که خیلی دیر اثر آنها از بین می رود می بایست از جوش شیرین برای از بین بردن آنها استفاده کنید. مقداری از جوش شیرین را روی لکه ی موجود روی قاب سیلیکونی ریخته و چند دقیقه به آن زمان دهید.

بعد از 5 دقیقه زمان با یک مسواک تمیز به آرامی سطح قاب را تمیز کرده و جوش شیرین ها را از سطح قاب پاک کنید سپس  یک دستمال مرطوب روی قاب بکشید تا کاملا تمیز شود و اثری از لک و جوش شیرین باقی نماند. حالا صبر کنید تا قاب شما به طور کامل خشک شود.

توجه داشته باشید که جوش شیرین به دلیل قوی بودن ممکن است رنگ قاب گوشی شما را از بین ببرد پس هنگام استفاده از دستمال مرطوب به آرامی و با دقت سطح قاب را تمیز کنید تا رنگ قاب شما بلند نشود.

تمامی قاب های سیلیکونی را می توانید زیر آب به طور مستقیم بگیرید و کاملا آنها را بشوئید و خشک کنید . همچنین برای خشک شدن آنها زمان کافی را سپری کنید و سپس گوشی را درون قاب قرار داده و از آن استفاده کنید.

توجه داشته باشید که قاب گوشی خود را مستقیم زیر نور آفتاب قرار ندهید و سعی کنید هنگام غذا خوردن گوشی را کنار خود قرار ندهید اما اگر لکه ی چربی روی آن ریخته شد به راحتی قاب را از گوشی جدا کرده و از طریق یکی از راه کارهای ذکر شده اقدام به تمیز کردن آن کنید . تمیز کردن قاب گوشی شاید 5 دقیقه زمان ببرد ولی با توجه به استفاده ی مداوم از گوشی خود پیشنهاد می شود جهت از بین رفتن آلودگی و میکروب ها حتما بعد از مدتی استفاده از قاب ، اقدام به تمیز کردن آنها نمائید.

و در آخر باید بگوییم که برای خرید قاب گوشی سیلیکونی با کیفیت در طرح ها و رنگ های مختلف می توانید از فروشگاه اینترنتی اروس دیجیتال محصولات خود را تهیه کنید این فروشگاه اینترنتی خدماتی همچون ارسال رایگان و پرداخت درب منزل و تضمین کیفیت ساخت و ضمانت برگشت کالا را برای شما عزیزان فراهم کرده است و با خرید خود از این مجموعه می توانید از محصول خریداری شده ی خود با خیال راحت استفاده کنید زیرا محصولات موجود در این سایت با کیفیت اورجینال ساخته شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *