شرایط گارانتی محصولات

گارانتی یا خدمت پس از فروش یکی از خدماتی است که توسط فروشگاه اروس دیجیتال به خریداران گرامی عرضه می شود .

تمامی کالاهای این فروشگاه قبل از ارسال توسط همکاران مجموعه تست و بازبینی می شوند و بعد از بررسی پلمپ فروشگاه (برچسب اروس دیجیتال) بر روی آن درج می شود.

گارانتی سلامت فیزیکی

در این شرایط گارانتی 7 روز ضمانت بازگشت وجه به کالا تعلق نگرفته و کالا فقط دارای ضمانت سلامت فیزیکی می باشد . در حالت گارانتی سلامت فیزیکی در صورتی که کالا معیوب باشد 24 ساعت بعد از تحویل فرصت دارید موضوع را به پشتیبان فروشگاه درمیان بگذارید تا توسط پشتیبانی فروشگاه بررسی و در صورت نیاز کالا تعویض یا مرجوع گردد. در غیر اینصورت مسئولت بر عهده خریدار می باشد

شرایط بازگشت کالا در صورت معیوب بودن و تحویل کالایی غیر از کالای سفارش داده شده

در صورتی که کالای تحویل گرفته شده معیوب باشد و یا کالایی که تحویل شما داده شده آن کالایی نیست که شما انتظار آن را داشتید تنها 24 ساعت فرصت دارید که آن را به پشتیبانی فروشگاه اطلاع دهید تا فرایند تعویض و مرجوعی کالا انجام گردد. در غیر اینصورت مسئولیت کالا بر عهده شما می باشد .

شرایط استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت

این ضمانت زمانی قابل استفاده می باشد که کالای دریافت شده مورد پسند شما نبوده و شما مایل به استفاده از این کالا نیستید یا از خرید این کالا منصرف شده اید . در این صورت شما 7 روز از زمان تحویل فرصت دارید تا کالا را مرجوع نمایید . دقت داشته باشید . این شرایط فقط برای حالتی می باشد که شما از خرید انصراف داده اید و محصول دست نخورده باقی مانده است و پلمپ آن باز نشده است. در صورتی که کالای تحویل گرفته معیوب باشد باید قبل از 48 ساعت به فروشگاه اطلاع داده شود تا از گارانتی تست محصول استفاده شود.

ضمنا کالای دریافت شده باید به صورت پلمپ بازگشت داده شود و در صورت باز شدن پلمپ و هر گرونه خرابی که از قبل اطلاع داده نشده باشد، قابل بازگشت نمی باشد .

شرایط گارانتی های بلند مدت اروس دیجیتال

در صورتی که کالای خریداری شده دارای گارانتی اروس دیجیتال باشد . تمامی ضمانت و مسئولیت کالا بر عهده فروشگاه می باشد و در هر صورتی فروشگاه پاسخگوی شما خواهد بود .

در صورت داشتن گارانتی تعویض کالا تا پایان زمان گارانتی قابل تعویض خواهد بود . اگر کالای مورد گارانتی در انبار موجود نباشد 60 درصد مبلغ سفارش به مشتری برگشت داده می شود .

این نکته را به خاطر داشته باشید . اگر از زمان تحویل کالا کمتر از 1 ماه بگذرد و کالا در انبار موجود نباشد کل مبلغ بازگشت داده می شود در غیر اینصورت 60 درصد مبلغ کالا به خریدار بازگشت داده می شود.

شرایط گارانتی باتری

باتری های موجود در فروشگاه اگر دارای گارانتی اروس دیجیتال باشند طبق شرایط بند قبل قابل بازگشت می باشد و در صورت هر گونه خرابی اعم از بادکردن،خالی شدن شارژ و شارژ نشدن قابل تعویض می باشد .

اگر از زمان تحویل کالا کمتر از 1 ماه بگذرد و کالا در انبار موجود نباشد کل مبلغ بازگشت داده می شود در غیر اینصورت 60 درصد مبلغ کالا به خریدار بازگشت داده می شود.

شرایط گارانتی اصالت

در صورتی که کالای خریداری شده دارای گارانتی اصالت باشد و از نظر شما کالای خریداری شده اصل نبوده و توسط سازنده اصلی تولید نشده باشد شما تا 48 ساعت فرصت دارید این موضوع را به همکاران ما در بخش پشتیبانی اطلاع دهید تا مشکل مورد نظر بررسی و توسط کارشناسان ما حل گردد. در غیر اینصورت فروشگاه مسئولیتی در قبال کالا بر عهده نخواهد گرفت .

گارانتی کالاها توسط شرکت های وارد کننده

در صورتی که کالای خریداری شده توسط شرکت دیگری به غیر اروس دیجیتال گارانتی شده باشد شما باید کالا را برای شرکت مورد نظر ارسال نمایید تا عملیات گارانتی و مرجوعی را پیگیری نمایید .