هندزفری سامسونگ یکی از لوازم جانبی پر کاربرد بوده که توسط کمپانی سامسونگ طراحی و تولید شده است. می توان گفت هندزفری ها چه از نوع سیم دار و یا بی سیم بسیار کاربردی و مهم هستند و می توانید برای پاسخ دهی به تماس های دریافتی خود در حین رانندگی از هندزفری نیز برای مکالمات خود استفاده کنید و یا حتی برای گوش دادن به موسیقی می توانید حین ورزش کردن و یا دوچرخه سواری از هندزفری های سامسونگ استفاده کنید. با این وجود کاربران همیشه به دنبال محصولی با کیفیت و دارای حمل آسان هستند که این هندزفری های سامسونگ تمامی ویژگی یک هندزفری خوب را دارا می باشند.

ویژگی های هندزفری سامسونگ

این هندزفری با کیفیت طبق استاندارد های لازم تولید شده است و بسیار سبک و کم جا بوده است. ابعاد آن 146*39*170 و وزن آن 41.5 گرم می باشد. می توان ویژگی مثبت آن زا همین سبک بودن هندزفری دانست . این هندزفری دورگردنی بوده و هنگام قرار گرفتن دور گردن به هیچ عنوان باعث خستگی نخواهد شد. این مزیت دور گردنی بودن هندزفری سامسونگ باعث شده تا طرفداران زیادی پیدا کند.

سامسونگ در طراحی این هندزفری به گونه ای عمل کرده که هر دو گوشی آن متناسب با ارگونومی گوش بوده و طبق دور گردن کاربر طراحی شده است. هندزفری سامسونگ  Level U2 دارای کیفیت صدای بسیار خوبی بوده و به هنگام موزیک و یا مکالمه با وضوح کامل صدا را به گوش می رساند. استفاده از این هندزفری در تمامی امور خود چه در خانه چه محل کار یا حین ورزش و رانندگی بسیار مناسب می باشد.

این هندزفری های بی سیم سامسونگ بلوتوثی قادرند تا 18 ساعت انرژی مورد نیاز شما را از طریق باتری درون خود تامین نمایند. همچنین می توانید 13 ساعت بدون وقفه از طریق آن مکالمه داشته باشید و تا 8 ساعت موسیقی با صدایی با کیفیت را برای خود پخش کنید. نسخه بلوتوث در این هندزفری 5 بوده و به راحتی می توانید ازاین هندزفری بی سیم لذت ببرید.

هندزفری سامسونگ مجهز به بلندگویی 12 میلی متری بوده که کیفیت صدای بالایی دارد و می تواند مکالمه ای بدون نویز برای شما داشته باشد. برای داشتن مکالمه و یا رد کردن و پاسخ دادن به تمای های دریافتی خود می توانید به راحتی از طریق دکمه های هندزفری آنها را مدیریت کنید.

حساسیت میکروفن درون این هندزفری 84 دسیبل بوده و ویژگی مثبتی که دارند این بوده که در محیط های عمومی و شلوغ صداهای اطراف را کاهش داده و و با آرامش می توانید به موسیقی و مکالمه ی خود بپردازید.

این هندزفری انرژی خود را از طریق باتری داخلی تامین می کند که از نوع لیتیومی بوده و از طریق کابل تایپ C می توانید برای شارژ کردن آن استفاده کنید. این روزها تمامی کاربران به دنبال محصولاتی هستند که راحت و بی دردسر باشند و حملی آسان داشته باشند. وجود این هندزفری ها باعث شده تا بتوانید در هر شرایطی آن را همراه خود داشته باشید.

از دیگر ویژگی های هندزفری سامسونگ  Level U2 سازگار بودن با تمامی گوشی و یا تبلت های موجود می باشد علاوه بر این با متصل کردن گوشی به هندزفری می توانید تا شعاع 10 متر را به خوبی پوشش دهید و ارتباط شما قطع نخواهد شد. وجود آهنربا در کنار سری ها باعث شده تا هنگام استفاده نکردن از آنها به هم بچسبند و مانع آسیب رسیدن به آنها باشد.

نحوه ی استفاده از هندزفری سامسونگ  Level U2

هنگامی که قصد دارید از هندزفری بی سیم سامسونگ استفاده کنید به راحتی می توانید بلوتوث گوشی خود را روشن کرده و آن را به هندزفری متصل کنید و به همین راحتی هندزفری شما متصل شده و می توانید از آن استفاده کنید.

نکته ی دیگری که لازم است بدانید این بوده که هنگامی که هندزفری روی گوش شما قراردارد هنگام داشتن تماس دریافتی هندزفری شما ویبره می زند و شما نیاز به خارج کردن گوشی از جیب خود نیستید و به راحتی با لمس کناره ی گوشی می توانید تماس خود را پاسخ دهید.

آمپدانس این هندزفری 32 اهم بوده و فرکانس پاسخ گویی آن 20000 هرتز می باشد. قابلیت هایی نظیر میکروفون داخلی ، کلید هایی جهت مدیریت صدا و تماس و پخش آهنگ و نگهدارنده ی گردنی در این هندزفری جذاب سامسونگ وجود دارد که شما می توانید با خرید یکی از این مدل هندزفری ها نهایت لذت را از گوشی و هندزفری خود ببرید.

اگر شما هم جزء افرادی هستید که مدام با گم شدن و یا پیچ و تاب خوردن سیم هندزفری ها درگیر هستید وجود این هندزفری های گردنی نیز می توانند برای شما بسیار مناسب باشند. قسمت گردنی این محصول از جنس سیلیکون نرم و ضد حساسیت تولید شده و باعث می شود تا هیچ گونه حساسیتی برای پوست شما ایجاد نخواهد کرد.

در کل می توان گفت برای خرید یک هندزفری خوب چندین عامل را می بایست در نظر داشته باشید ، وزن هندزفری که مهم ترین ویژگی خرید هندزفری می باشد زیرا سبک بودن هندزفری باعث شده تا بتوانید استفاده ی بیشتری از آن کرده و باعث اذیت و آزار در گوشی خود نشوید. کیفیت صدای هندزفری که در پخش صدای موسیقی و مکالمات نقش بسزایی دارد. وجود باتری شارژی در هندزفری های بلوتوثی که این خود ویژگی خاصی می باشد به این دلیل که کاربران روزانه در حال جستجو برای خرید محصولات جدیدی بوده که استفاده از آنها راحت باشد و شرکت های تولیدی نیز در حال توسعه و پیشرفت تولید محصولاتی جدید با امکانات ویژه هستند.

برای آنکه عمر باتری هندزفری را افزایش دهید می بایست در نگهداری آن بسیار کوشا باشید به این صورت که حتی اگر قصد استفاده از هندزفری را ندارید ولی باتری آن را شارژ کنید زیرا باتری هایی شارژی به مرور در اثر استفاده نکردن ممکن است آسیب ببینند. بعد از اینکه هندزفری به طور کامل شارژ شود چراغ قرمز آن به رنگ سبز تبدیل می شود.

خرید این هندزفری برای آن دسته اشخاصی که در طی روز تماس های فراوانی داشته و یا مدام حین رانندگی و یا انجام کارهای ضروری هستند نیز بسیار مناسب است چرا که به راحتی می توانید با لمس دکمه ی روی هندزفری مکالمه را آغاز کرده و حین صحبت به کارهای خود نیز بپردازید. این هندزفری در بازی هایی که از طریق گوشی یا تبلت انجام می شوند نیز بسیار مناسب است چرا که می تواند کوچکترین صدا را به گوش شما برساند.

هنگام خرید این محصول به اصل بودن آن توجه داشته باشید همچنین درون بسته بندی آن کابل شارژ نداشته و شما می بایست خود به صورت جداگانه کابل و آداپتوری برای شارژ کردن آن تهیه کنید.

4 نظر در “بررسی هندزفری سامسونگ  Level U2

  1. حیدری گفت:

    من دقیقا این هندزفری گردتی رو خریدم صدای بسیار با کیفیت و لذت بخش و مکالمه خوب جنس عالی ولی پشیمونم از خرید به علت اینکه سیم های میکروفن کوتاهه سرو که چپ و راست میکنم از گوشم خارج میشه و نکته مهم تر گوش درد و سردردی عست که پس از استفاده از این هتدزفری به سراغم میاد سر میکروفن روپوش سلیکونی داره ک بزرگه و به گوش فشار وارد میکنه و اگر روپوش سیکن رو خارج کنم تو گوش لق میزنه و میوفته . کاملا پشیمونم از خرید samsung level u2

  2. Arya گفت:

    سلام من هندزفریم اینجوریه بعد یکی از سیم های نازک تویش از جایگاهش کنده شده درست میشه یا نه؟؟

    1. محمد باقری گفت:

      سلام بله اگر تعمیرکار معتبری سراغ داشته باشید قابل تعمیر هستند

  3. سامیار گفت:

    من دارمش و راضی هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *