سوالات متداول مشتریان as faq plugin

اگر امروز سفارش بدم بسته کی به دستم میرسه ؟

این بیشترین سوالی است که از ما پرسیده می شود . فروشگاه اروس دیجیتال قرارداد رسمی با شرکت پست داشته به همین دلیل ارسال کالا ها در این فروشگاه سریعتر از روش های دستی می باشد .

به طور میانگین تمام سفارش های بین 2 تا 5 روز غیر تعطیل زمان میبره تا به دست گیرنده تحویل داده بشند .

با توجه شرایط پست ممکن هست که این زمان در روستاها کمی بیشتر از زمان عادی باشد.

 

اگر سفارش بدم و کالا خراب باشه چی ؟

خرابی کالا در محصولات فروشگاه بسیار پایین و کمتر از حالت معمول هست، اصلی ترین دلیل این مورد تست محصولات قبل از ارسال می باشد . یعنی تمامی کالاهایی که احتمال خرابی در آنها وجود دارد قبل از ارسال تست شده و بعد بسته بندی می شوند .

مورد بعدی اینکه تمامی محصولات فروشگاه تاریخ تولید جدید و به روز خریداری می شوند تا کمترین خرابی را در بلند مدت و کوتاه مدت برای مشتری داشته باشیم .

با اینحال در صورت وجود هرگونه مشکل، بعد از تحویل 24 ساعت مهلت اعلام خرابی دارید . در صورتی که کالای تحویل گرفته شده دارای مشکل بوده می توانید با پشتیبانی تماس بگیرید و موضوع را به ما اطلاع دهید تا کالا با هزینه فروشگاه برای شما تعویض گردد.

 

پرداخت درب منزل هم دارین ؟

بله پرداخت درب منزل هم داریم ! پرداخت درب منزل برای سراسر کشور در فروشگاه اینترنتی اروس دیجیتال فعال می باشد .

 

چگونه پرداخت درب منزل داشته باشیم ؟

برای اینکه بتوانید از قابلیت پرداخت درب منزل در اروس دیجیتال استفاده نمایید، ابتدا محصول مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه نمایید و وارد سبد خرید شوید. بعد از اینکه وارد سبد خرید شدید، در هنگام ثبت آدرس گزینه ارسال به صورت درب منزل و روش پرداخت به صورت درب منزل را انتخاب نمایید.

 

چرا هزینه پرداخت درب منزل از پرداخت آنلاین بیشتر است ؟

این موضوع مربوط به کارمزد شرکت پست می باشد . در صورت پرداخت درب منزل بودن سفارش، هزینه ارسال کالا بالاتر از سفارش های پرداخت آنلاین محاسبه می شود و به همین دلیل این هزینه در سایت هم متفاوت می باشد .

 

اگر آنلاین پرداخت کنیم و برامون سفارش رو نفرستین چی ؟

خدار را شاکریم که در این چند سال از فعالیت اروس دیجیتال تابحال همچین موردی برای مشتریان پیش نیامده و نخواهد آمد . اما اگر میخواهید چه تضمینی دارد که ما کالا را ارسال کنید موارد زیر را بخوانید :

  1. داشتن آدرس مشخص : انبار فروشگاه اینترنتی اروس دیجیتال در شهر گرگان – خیابان سر خواجه – مجتمع تجاری آفتاب 3 واحد 230 بوده که به سادگی قابل رهگیری و پیدا کردن می باشد .
  2. مجوز رسمی وزارت صنعت معدن و تجارت : داشتن اینماد یکی از پیش نیاز های فروشگاه اینترنتی می باشد . به طوری که تمامی اطلاعات صاحب امتیاز فروشگاه و کارمندان فروشگاه در نزد سازمان صنعت و معدن موجود می باشد و به راحتی قابل شکایت و پیگیری بوده و داشتن نماد تجارت الکترونیک به معنی صحت و درستی فروشگاه می باشد .
  3. مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی : اروس دیجیتال از ابتدای فعالیت موفق به اخذ مجوزهای ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده و هم اکنون این مجوز فعال و قابل رهگیری می باشد .

 

این کالا رو دوست ندارم، میتونم پسش بدم یا عوض کنم ؟

بله ! شرایط مرجوعی و تعویض هر کاالا در صفحه شرایط برگشت یا مرجوعی کالا نوشت شده است . ضمن مطالعه این صفحه به این نکات هم توجه داشته باشید .

تمامی سفارش های اروس دیجیتال با لوگو و برچسب مخصوص فروشگاه پلمپ شده و برای گیرنده ارسال خواهد شد. تا در صورت نیاز به تعویض قابل تشخیص و تعویض باشند .

 

این محصول دست دوم که نیست ؟

بعضی مواقع قیمت های پایین محصولات ممکنه این سوال را در ذهن خریدار ایجاد کند .

هیچ یک از محصولات فروشگاه دست دوم یا مرجوعی کاربران نمی باشند . زیرا اصولا تعداد مرجوعی فروشگاه در ماه به 3 عدد هم نمی رسند و هیچ کدام از این مرجوعی ها وارد چرخه فروش نمی شوند و فقط به مشتریان حضوری که در دفتر حاضر می شوند با اعلام باز بودن جعبه به فروش می رسد .

با این جساب تمامی کالاهای فروشگاه نو و کاملا بدون استفاده می باشند .