پخش عمده لوازم جانبی موبایل یکی از دیگر از رسته فعالیت های فروشگاه اینترنتی اروس دیجیتال می باشد. مفتخر هستیم که در طول چند سال فعالیت در زمینه فروش حضوری و فروش آنلاین، پخش عمده لوازم جانبی موبایل را ویژه همکاران در اروس دیجیتال به صورت سیستمیک راه اندازی نماییم تا به راحتی خرید عمده لوازم جانبی موبایل را از طریق سایت اروس دیجیتال انجام دهید. برای استفاده از پنل ویژه همکاران کافیست مراحل زیر را دنبال نمایید.

نحوه دریافت پنل پخش عمده لوازم جانبی موبایل در اروس دیجیتال

  1. ابتدا در سایت ثبت نام نمایید
  2. شماره تماس خود به همراه عکس جواز کسب یا اینماد یا مدرک فروشگاهی خود را به شماره 09352758808 در واتساپ یا تلگرام ارسال نمایید تا پنل عمده برای شما فعال گردد.
  3. بعد از فعال شدن پنل می توانید به صورت مستقیم در سایت محصولات را ثبت سفارش نمایید.

شرایط خرید عمده لوازم جانبی موبایل در اروس دیجیتال

  1. حداقل خرید در هر فاکتور 1 میلیون تومان می باشد و سفارش های کمتر از این مبلغ ثبت نخواهد شد.
  2. هیچ محدودیتی در انتخاب تعداد و مدل محصولات موجود نمی باشد و شما می توانید به هر تعدادی که نیاز دارید ثبت سفارش نمایید.
  3. ارسال بسته های “خرید عمده لوازم جانبی موبایل” توسط تیپاکس انجام شده و هزینه ارسال به صورت پسکرایه می باشد.
  4. پرداخت در سفارش های همکاران به صورت آنلاین یا کارت به کارت می باشد.
  5. محصولات به صورت تست شده و بدون خرابی برای همکاران ارسال می شود.
  6. گارانتی تست محصولات برای همکاران فقط 24 ساعت بعد از دریافت می باشد.

با توجه به شرایط اعلام شده شما می توانید به راحتی خرید عمده خود را از سایت اروس دیجیتال انجام داده و بدون مشکل محصولات خود را درب فروشگاه دریافت نمایید .

در پخش عمده لوازم جانبی موبایل اروس دیجیتال سعی خواهیم کرد که به عنوان ارزان ترین عمده فروش لوازم جانبی موبایل بتوانیم کالاها را با بهترین قیمت در بازار موبایل به شما تقدیم نماییم. یکی دیگر از حلقه های گمشده در بازار پخش عمده لوازم جانبی موبایل اعتماد و تشخیص اصالت می باشد که بعضا دیده شده برخی همکاران از این موصوع متضرر شده اند. ما در اروس دیجیتال به جهت حفظ رضایت شما و همچنین دیگر خریداران در مشخصات هر محصول اورجینال یا غیر اصل بودن محصول را درج کرده ایم و شما می توانید با خیال راحت از پخش عمده لوازم جانبی موبایل اروس دیجیتال کالای مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

چرا پخش لوازم جانبی اروس دیجیتال ؟

قطعا همه شما همکاران می دانید که در بحث خرید و پخش لوازم جانبی موبایل محصولات و کالاهای زیادی در بازار وجود دارد که در انتخاب ممکن است کسانی را که سالها در این رسته فعالیت می کنند به اشتباه بیندازد. ما در اروس دیجیتال اولین نکته ای که در نظر گرفته ایم اصل صداقت می باشد. اگر در صفحات محصولات دقت نمایید، دقیق نوشته ای که کیفیت محصول به چه صورت می باشد و اگر هم محصول دارای نمونه های مختلفی باشد عکس واقعی محصول را برای انتخاب دقیق تر قرار داده ایم.

انواع شارژر ها، کابل ها، پاوربانک ها و قاب های موجود در اروس دیجیتال همگی در دسته بندی اصل و غیر اصل جدا شده اند تا شما با اطمینان خاطر خرید خود را ثبت نمایید و محصول خود را با خیالی آسوده تحویل مشتری نمایید بدون انکه نگران اصالت کالا باشید.

قطعا در پخش لوازم جانبی اروس دیجیتال شرایطی را برای شما رقم خواهیم زد که خرید عمده لوازم جانبی موبایل از ما چندین برابر برای شما جذب مشتری و رضایت فروش برای مشتریان شما داشته باشد.