تمامی کالاهایی که در وب سایت اروس دیجیتال عرضه می شوند دارای 7 روز گارانتی بازگشت وجه می باشند. در صورت خرید هر یک از کالا ها و داشتن شرایط زیر می تونید کالا را به آدرس پستی اروس دیجیتال ارسال نمایید .

 

 

شرایط بازگشت یا مرجوعی کالا

– مورد پسند نبودن کالای دریافتی (انصراف از خرید): به هر دلیلی اگر محصول خریداری شده خود را نمی‌پسندید می‌توانید آن را به راحتی بازگشت داده و یا تعویض نمایید (طبق قوانین مرجوعی انصراف از خرید، کالا باید به صورت پلمپ باشد).

برای مرجوع کردن کالا به دلیل مورد پسند نبودن و استفاده از شرایط 7 روز ضمانت بازگشت کالا باید در شرایط اولیه ارسال باشد و پلمپ و شرایط اولیه کالا حفظ شده باشد.

 

– مناسب نبودن سایز محصول دریافتی: مشتریان گرامی می‌توانند از راهنمای سایز محصولات جهت انتخاب بهتر استفاده نمایند با این حال در صورت نامناسب بودن سایز می‌توانند براحتی آن را تعویض نمایند.

 

– عدم مطابقت محصول سفارش داده شده با محصول دریافتی: در صورت داشتن این مشکل با اعلام آن به واحد خدمات پس از فروش جهت بازگشت محصول راهنمایی خواهید شد.( تا 24 ساعت بعد از تحویل باید اطلاع داده شود )

 

– وجود نقص و ایراد در کالای خریداری شده: در صورتی که کالای دریافتی دارای نقص و ایراد، از جمله پارگی،زدگی،شکستگی و… ( ضایعات ) باشد با اعلام آن به واحد خدمات پس از فروش جهت بازگشت راهنمایی خواهید شد ( تا 48 ساعت پس از تحویل کالا باید از طریق تلگرام ،واتساپ، ایتا، روبیکا، تماس تلفنی یا فرم تماس با ما ، اطلاع داده شود). در نظر داشته باشید که ایراد وارده بعلت استفاده نادرست از کالا جز شرایط ذکر شده نمی باشد.
-در نظر داشته باشید فاکتور ثبت شده شما یک بار قابلیت تعویض دارد، لذا دقت کافی در هنگام خرید تعویضی تان داشته باشید.

 

-خرابی کالا

خرابی کالا یکی از مواردی است که ممکن است در کالاهای دیجیتال وجود داشته باشد، عموما کالاها در اروس دیجیتال به صورت سالم و تست شده ارسال می شوند با این حال شما تا 48 ساعت بعد از دریافت فرصت بررسی و تست محصول را دارید. در صورت وجود خرابی مشکل را از طریق تماس با شماره 017-32310123 به پشتیبانی فروشگاه اطلاع دهید تا فراید تعویض یا مرجوعی کالای شما انجام شود.

 

 

فرایند برگشت یا مرجوعی کالا

1. تماس با فروشگاه و اطلاع به پشتیبانی

2.ارسال کالا به ادرس پستی انبار

3. تحویل کالا در فروشگاه اروس دیجیتال

4. بررسی علت مشکل 

5. تماس پشتیبانی فروشگاه به شما برای هماهنگی جهت تعویض یا مرجوعی کالا و یا برگشت کالا

نکته : در صورتی که خرابی توسط فروشگاه تایید شود تمام هزینه های برگشت محصول و هر هزینه ای که به فروشگاه و پست پرداخت نمودید به شما بازگشت داده خواهد شد.

یا در صورت تایید خرابی اگر قصد تعویض کالا داشته باشید، کالا با هزینه ی فروشگاه ارسال و تعویض خواهد شد و هزینه ای که برای برگشت محصول نیز پرداخت کرده اید به حساب شما واریز خواهد شد.

در صورت انصراف از خرید فقط هزینه محصول به شما برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و برگشت به حساب شما واریز نخواهد شد.

در صورتی که کالا سالم باشد یا خرابی و مشکل از طرف کاربر ایجاد شده باشد کالا با پرداخت هزینه ارسال مجدد از طرف مشتری ارسال خواهد شد.

 

 

چگونه کالای خود را مرجوع کنیم ؟

برای بازگشت کالای خود و دریافت وجه آن، به پنل کاربری خود مراجعه کرده و در قسمت سفارشات بر روی مرجوع کردن کالا کلیک کنید یا با شماره پشتیبانی تماس بگیرید.

یا از طریق ارسال پیام به پشتیبانی واتساپ اقدام بفرمایید

کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت .و موضوع را بررسی خواهند کرد .

بعد از تایید، کالا را به آدرس پستی اروس دیجیتال ارسال نمایید .

 

 

آدرس فروشگاه

آدرس انبار: گلستان -گرگان-نودیجه -خیابان استقلال – بین استقلال دوم و چهارم – فروشگاه اینترنتی اروس دیجیتال

کد پستی 4919141433

 

آدرس دفتر: گلستان – گرگان – خیابان سرخواجه – سرخواجه سوم – ساختمان هیرکان – فروشگاه اینترنتی اروس دیجیتال

کد پستی 49186-37769

 

شماره تماس :  09352758808 – 01732310123

 

پس از بررسی کالا توسط کارشناسان ما ،مبلغ پرداخت شده به شما بازگشت داده خواهد شد و یا کالای مورد نظر تعویض خواهد شد .