با حذف شدن جک 3.5 میلیمتری صدا از گوشی های آیفون، استفاده از هندزفری سیمی کمی مشکل شد و فقط می توانستیم از هندزفری سیمی لایتنینگ یا هندزفری سیمی آیفون استفاده نماییم که خرید هندزفری سیمی آیفون به شدت هزینه بر می باشد. اما همیشه یک راهی برای استفاده از هندزفری سیمی های دیگر در گوشی آیفون وجود دارد.

در گوشی های آیفون روال استفاده از هندزفری خصوصا در نسخه های آیفون 7 به بالا این است که از هندزفری لایتنینگ اپل استفاده نمایید. اما یا قیمت آنها کمی بالاست یا نسخه های ارزان قیمت کیفیت لازم را ندارند.

حالا چه کنیم ؟ نحوه اتصال هندزفری سیمی به آیفون چگونه است ؟

اتصال هندزفری سیمی به آیفون به دو روش قابل انجام می باشد.

یک : استفاده از هندزفری لایتنینگ

خب ساده ترین روش خرید هندزفری سیم دار آیفون یا لایتنینگ می باشد. می توانید یک هندزفری سیم دار اورجینال یا های کپی با کیفیت خریداری نمایید و بدون هیچ تنظیمات اضافه ای از آن استفاده نمایید.

دو: استفاده از جک آیفون

این روش کمی پیچیده تر می باشد اما دست شما را برای استفاده از هندزفری ها باز می کنید. برای این کار هم شما نیاز به خرید یک محصول دارید اما اینبار باید یک مبدل لایتنینگ به جک 3.5 میلی متری خریداری کنید. با استفاده از این جک و اتصال ان به تلفن همراه می توانید از تمام هندزفری سیم دار های موجود در بازار بدون مشکل استفاده نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *