شیائومی سری Xiaomi 12S را در 4 جولای در چین عرضه خواهد کرد.  این شرکت قصد دارد در این  مراسم معرفی که در 4 جولای برگزار خواهد شد، ساعت مدل Xiaomi Band 7 Pro را نیز معرفی کند.

شیائومی بند 7 زودتر از مدل پرو عرضه شد. شیائومی بند 7 در اوایل سال جاری در چین معرفی شد و 2 هفته پیش در سراسر جهان عرضه شد.  ترکیه یکی از اولین کشورهایی است که آن را در زمانی نزدیک به راه اندازی جهانی دریافت می کند.  ما مشخصات، قیمت و در دسترس بودن آن را به اشتراک گذاشته ایم.

اینجا ببینید

Lei Jun یک تیزر از Xiaomi Band 7 Pro در وب سایت چینی Weibo به اشتراک گذاشت.  دارای 2 تنوع رنگی مختلف و صفحه نمایش کمی بزرگتر و مستطیلی نسبت به مدل های قبلی شیائومی است.

این ساعت یک ردیاب تناسب اندام مانند بقیه  باندهای شیائومی قبلی خواهد داشت. اگرچه شیائومی اطلاعات زیادی در مورد بند آینده شیائومی به اشتراک نگذاشته است، ما فقط تصاویر بند جدید را دریافت کردیم.

این دو تصویر توسط یک وبلاگ نویس مشهور چینی نیز در Weibo به اشتراک گذاشته شده است.  هیچ اطلاعاتی درباره قیمت Xiaomi Band 7 Pro وجود ندارد، اما بدون شک گرانتر از Xiaomi Band 7 خواهد بود.  همانطور که قبلا در وب سایت خود به اشتراک گذاشتیم، Mi Band 7 در ایران  1.570 تومان قیمت دارد.

نظر شما در مورد طراحی شیائومی بند 7 پرو چیست؟  نظر خود را در زیر نظرات به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *