چگونه زبان گوشی شیائومی را فارسی کنیم ؟ فارسی کردن زبان گوشی شیائومی به لطف پشتیبانی کامل گوشی شیائومی از زبان فارسی کار مشکلی نیست و در این مقاله از اروس دیجیتال به شما روش کامل فارسی کردن گوشی شیائومی را در کوتاه ترین زمان آموزش خواهم داد. همراه من باشید.

چگونه زبان گوشی شیائومی را فارسی کنیم ؟

خوشبختانه رابط کاربری شیائومی بسیار ساده و سبک تر از آن می باشد که تغییر زبان گوشی برای کاربر مشکل باشد. از طرفی فرقی نمی کنید که شما گوشی پوکو دارید یا ردمی در هر صورت این آموزش برای شما قابل استفاده می باشد و نیازی نیست به دنبال آموزش جداگانه برای گوشی پوکو باشید زیرا هر دو برند از یک سیستم عامل و رابط کاربری استفاده می نمایید.

در این آموزش ما فرض را بر این میگیریم که زبان گوشی شما انگلیسی است و برای تغییر زبان گوشی به فارسی باید مراحل زیر را دنبال نمایید.

  • ابتدا وارد تنظیمات شوید
  • وارد قسمت “Additional settings” شوید.
  • گزینه ی “Language & input” را انتخاب نمایید.
  • “Languages” را انتخاب کنید.
  • زبان فارسی را از لیست انتخاب کرده و تایید کنید تا زبانی گوشی شیائومی شما فارسی شود.

 

تغییر زبان گوشی شیائومی از چینی به فارسی

در برخی نسخه که به نسخه های چین معروف هستند ممکن است زبان در هنگام خرید زبان چینی باشد و برای شما قابل درک نباشد. برای اینکه بتوانید زبان گوشی را از زبان چینی خارج کنید باید مراحل زیر را طبق تصویر انجام دهید.

چگونه زبان گوشی شیائومی را فارسی کنیم ؟

برای فارسی سازی زبان گوشی مراحل را طبق شماره هایی که در تصویر می بینید انجام دهید. در مرحله 5 می توانید زبان دلخواه خود را انتخاب نمایید.

در این مقاله از سامسونگ یار مشکل کاربرانی که قصد تغییر زبان گوشی شیائومی و پوکو را داشته اند حل نموده ایم. با آموزش بالا که سریع ترین آموزش برای تغییر زبان گوشی شیائومی بوده است به راحتی می توانید زبان فارسی را به گوشی شیائومی اضافه کنید.

اگر به دنبال آموزش دیگری از گوشی شیائومی هستید و سوالی در رابطه با این تلفن همراه دارید می توانید در قیمت دیدگاه ها بیان نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *