قطعا همه شما قبل از خرید هندزفری بلوتوث یا بعد از خرید هدفون سوالاتی در ذهن شما خواهد نشست که پاسخی برای آنها نیافته اید. طبق رسم همیشگی اروس دیجیتال که در رابطه با محصولات سعی کرده ایم اطلاعات خوبی را به مشتریان ارائه کنیم. در این مقاله هم سعی کرده ایم که به سوالات اساسی شما در رابطه با هندزفری بلوتوث، هدفون و هدست پاسخ دهیم . تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 

سوال یک : چگونه هندزفری بلوتوثی را به کامپیوتر وصل کنیم ؟

خب این اولین سوالی است که از ما پرسیده است و ما در مقاله ای کامل نحوه اتصال هندزفری بلوتوثی به کامیپوتر را توضیح داده ایم. لطفاً مقاله ی زیر را مطالعه نمایید.

بخوانید در : نحوه اتصال هندزفری بلوتوث به لپ تاب، موبایل ، کامپیوتر و … (آموزش کامل)

 

سوال دو : آیا با هندزفری بلوتوث میتوان آهنگ گوش داد ؟

شاید سوال برای شما کمی عجیب به نظر برسد اما در مواردی این سوال از مجموعه پرسیده است ! در جواب باید بگویم بله در حال حاضر تمامی هندزفری بلوتوث ها قابلیت پخش موزیک دارند.

 

سوال سه :چگونه هندزفری بلوتوثی را به گوشی وصل کنیم ؟

برای پاسخ به این سوال مقاله زیر را که قبلا در اروس دیجیتال منتشر شده است مطالعه نمایید : چگونه هندزفری بلوتوثی را به گوشی وصل کنیم ؟

 

سوال چهار : آیا هندزفری بلوتوث به کامپیوتر وصل میشود ؟

پاسخ : بله قطعا اگر دستگاه شما از بلوتوث پشتیبانی نماید این کار قابل انجام می باشد. اگر هم که کامپیوتر شما اصلا ماژول بلوتوث ندارد می توانید با خرید دانگل بلوتوث این مشکل را رفع نمایید .در سوال اول به این مورد به صورت کامل پاسخ داده ام.

 

سوال پنج : از کجا بفهمیم هندزفری بلوتوثی شارژ شده ؟

اینکه از کجا بفهمیم هندزفری بلوتوثی شارژ شده کار سختی نیست. اکثر هندزفری بلوتوثی ها در دفترچه راهنما توضیحاتی را در این باره ارائه داده اند . که شما با توجه به مدل هندزفری بلوتوثی می توانید متوجه شوید هندزفری شما شارژ شده یا خیر . با اینحال اگر هندزفری شما دارای کیس قابل شارژ می باشد. با به شارژ زدن هندزفری بلوتوثی چراغ کیس در ایرپاد ها سبز خواهد شد و در هندزفری های ارزان قیمت چراغ چشمک زن شده و بعد از مدتی ثابت یا پر می شود که نشانه شارژ شدن هندزفری بلوتوثی می باشد.

 

سوال شش : چرا گوشیم به هندزفری بلوتوثی وصل نمیشه ؟

این مورد بسیار زیاد دیده شده و عموما هم مشکلات از تلفن همراه بوده! البته مشکل وصل نشدن هندزفری بلوتوثی به گوشی فقط مربوط به گوشی نیست و خرابی خود هندزفری را هم در نظر بگیرید. بر حسب تجربه چند موردی که در ادامه عنوان میکنم را بررسی نمایید.

  • بررسی کنید که هندزفری بلوتوث روشن باشد !
  • بررسی کنید که هندزفری بلوتوث به دستگاه دیگری در همان محدوده متصل نشده باشد.
  • تمامی بلوتوث های ذخیره شده را در گوشی حذف نمایید.
  • یک بار هندزفری بلوتوث را ریست نمایید

در بالا سعی کرده ایم به سوالات مهم شما در رابطه با هدفون هندزفری و هدست پاسخ دهیم. اگر سوال خاصی مد نظر شماست در قسمت دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

 

سوال هفتم : چرا یکی از ایرپاد ها صدا ندارد ؟

صدا نداشتن یکی از ایرپاد ها ممکن است به چند دلیل باشد .

  • دلیل اول خرابی ایرپاد
  • دلیل دوم درست متصل نشدن ایرپاد

اگر ایرپاد خراب باشد که توسط شما قابل تعمیر نیست اما اگر درست کانکت نشده باشید. یک بار ایرپاد ها را ریست نمایید. بعد تمام بلوتوث های ذخیره شده روی گوشی را حذف نمایید و سپس ایرپاد ها را روشن کرده و چند ثانیه صبر کنید تا دو گوش باهم کانکت شوند. بعد از آن از طریق بلوتوث سرچ نمایید و به ایرپاد متصل شوید.

 

سوال هشتم : چرا ایرپاد به تماس وصل نمیشه ؟

برای دادن دسترسی تماس به ایرپاد نیاز است که در هنگام اتصال به تلفن همراه حتما دسترسی های مخاطبین و تماس را به آن اعمال نمایید. در صورتی که دسترسی تماس داده نشود شما قادر به مکالمه با ایرپاد نخواهید بود.

 

 

9 نظر در “پاسخ به سوالات متداول در رابطه با هندزفری بلوتوث، هدفون و هدست

  1. س گفت:

    سلام
    آیا هدست های گیمینگ که سیم دارند به گوشی وصل میشوند؟

  2. K_gh گفت:

    سلام وقت بخیر چند وقت پیش ایرپاد خریدم اول درست کار میکرد اما بعد دو هفته هر گوشش جدا شده یعنی دوتاش به یک گوشی وصل نمیشه هر گوش به یه گوشی وصل میشه هرکارم میکنم درست نمیشه مطالب گوگل هم کمکی بهم نکرد میشه کمکم کنید؟!

    1. محمد باقری گفت:

      سلام مدل ایرپاد رو بفرمایید

  3. امیرحسین گفت:

    سلام وقت بخیر
    ببخشید چطوری باید شارژ گوشی هارو (نه خود کیسو) رو ۳۰تا ۸۰ نگه داریم؟
    خب من مثلاً الان نیم ساعت از هندزفری هام استفاده میکنم میشه ۸۰ یعنی نباید دوباره گوشی هارو تو کیس بزارم؟ و استفاده کنم ازش تا بشن مثلاً ۳۰ بعد بزارمشون تو کیس شارژ شن؟ یا همیشه کار که کردم یکم باهاش بلافاصله دوباره بزارمشون تو کیس.خب اینجوری مثلاً همیشه شارژ گوشی ها بین ۸۰تا ۱۰۰ میمونه ممنون میشم پاسخ جامع بدین

  4. Mahy گفت:

    سلام من ایرپادمو تازه خریدم انکر ۲پرو بعد اینکع دیشب وارد بازی میشدم و مایکو وصل میکردم صدا وصل بود اما امروزو مایکو وصل میکنم صدا از ایرپاد قطع میشه

  5. Z.h گفت:

    سلام چرا ایرپاد جویرومto3s بعد اتصال وقتی بلند میشم یا سرمو میچرخونم یه جمله ای میگه و قطع میشه؟

    1. کاربر گرامی گفت:

      سلام
      چه جمله ای دقیقا؟

  6. بهروزشکری گفت:

    باسلام چراهندزفری بمحض اینکه ازشارژربیرون کشیده میشه خاموش میشود

    1. پشتیبانی اروس دیجیتال گفت:

      سلام
      احتمالا باتری هدفون معیوب هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *