ایرپاد i18 تقریبا مانند همه مدل های سری i از ایرپاد های می باشد که دارای تنظیماتی مشابه به هم می باشند. ایرپاد i18 دارای یک کیس قابل شارژ و دو هندزفری می باشد که معمولا در جعبه های زرد زنگ و سفید رنگ عرضه می شوند که تفاوتی از نظر کیفیت و قیمت ندارند.

قیمت ایرپاد i18 در زمان نگارش این مقاله حدود 150 تا 200 هزارتومان می باشد، که هرچه تاریخ تولید محصول جدیدتر باشد معمولا قیمت متفاوت می باشد و بهترین نسخه در حال حاضر نسخه ای می باشد که تولید 2023 باشد.

زیرا عمده مشکلات ایرپاد i18 مانند هندزفری بلوتوثی مدل inpods 12 مشکل باتری می باشد و در صورتی که تاریخ تولید محصول جدید باشد عمر هندزفری شما قطعا بیشتر خواهد بود.

هندزفری بلوتوثی مدل ایرپاد i18

راهنمای استفاده از ایرپاد i18

نحوه استفاده از ایرپاد i18 بسیار ساده می باشد و نیاز به هیچ دانش خاصی ندارد. کافیست مراحل زیر را با دقت انجام دهید.

  1. ابتدا ایرپاد را داخل کیس قرار داده و به شارژ بزنید. (تا زمانی که چراغ روی کیس ثابت شود. ثابت شدن چراغ کیس به معنی پر شدن شارژ کیس می باشد.)
  2. هندزفری ها را از کیس خارج کنید و صبر کنید تا به هم متصل شوند. (در لحظه اول هر دو گوش ایرپاد چشمک می زنند و بعد از چند ثانیه با گفتن پیام اتصال چراغ یک گوش قطع خاموش می شود.)
  3. نام هندزفری را از طریق بلوتوث گوشی سرچ کنید و متصل شوید.
  4. تمام! ایرپاد شما آماده استفاده است.

 

سوالات متداول در رابطه با نحوه استفاده از ایرپاد i18

  • تنظیمات هندزفری i18 کجاست ؟

این نوع ایرپاد ها مثل ایرپاد های اپل تنظیمات خاصی ندارند و فقط با اتصال شروع به پخش موسیقی می کنند و می توانید با آنها مکالمه داشته باشید.

  • چگونه ایرپاد i18 را شارژ کنیم ؟

برای شارژ کردن ایرپاد کافیست آن را درون کیس قرار دهید. در صورتی که کیس شارژ داشته باشد هندزفری ها را بدون نیاز به برق شارژ می کند و در صورتی که کیس هندزفری شارژ نداشته باشد می توانید هندزفری را داخل کیس قرار داده و به شارژر متصل نمایید.

  • چگونه بفهمیم ایرپاد i18 شارژ شده ؟

ایرپاد ها وقتی درون کیس قرار گرفته می شوند چراغ قرمز رنگی دارند که بعد از شارژ کامل ان چراغ خاموش می شود . چراغ روی کیس هم که نشانگر شارژ کیس می باشد بعد از شارژ کامل ثابت شده و چشمک نمی زند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *