بهترین ساعت هوشمند اولترا که دقیقا خود اپل واچ اولترا می باشد. اما در این مقاله قرار است به بررسی بهترین ساعت هوشمند طرح اولترا بپردازیم و بررسی کنیم که در بین این همه گزینه های ریز و درشت واقعاً بهترین گزینه کدام است.

مقاله ای که در حال خواندن هستید تماما بر اساس تجربه شخصی بنده در زمینه فروش لوازم جانبی موبایل می باشد و مواردی که عرض میکنم ممکن است با دیگر ان اختلاف نظر وجود داشته باشد اما سعی کرده تمام موارد را صادقانه و بر اساس تجربه به شما بیان نمایم.

همانطور که می دانید ما در اروس دیجیتال سعی می کنیم ماهیگیری را به شما آموزش دهیم. اینکه صرفا چند مدل از بهترین ساعت هوشمند طرح اولترا را معرفی کنیم قطعا فایده ای برای شما ندارد و ما فقط محصولات را به شما معرفی کرده ایم. در اینجا قرار است با امکانات و برند ها اشنا شویم.

ساعت هوشمند Z66 Ultra

بهترین برند ساعت طرح اولترا

برند های زیادی در زمینه تولید ساعت هوشمند در حال فعالیت می باشند که در بین این همه ساعت های بی نام و نشان چند برند هستند که نسبت به بقیه قدرتمند تر می باشند.

از نظر بنده برند های زیر در صورتی که نسخه اورجینال آنها را تهیه کنید قطعا گزینه بهتری نبست به دیگر مدل های هستند. (متاسفانه در بین ساعت های طرح اپل هم نسخه کپی وجود دارد!)

  • ساعت های برند گرین لاین
  • برند هاینو تکو
  • برند مودیو
  • برند DTno.1

این برند ها در بین برندهایی که در حال حاضر وجود دارند در بین بهترین ها هستند و از نظر ما صدر نشین این لیست برند گرین لاین می باشد که همیشه تولیدات این شرکت در زمینه لوازم جانبی در بین بهترین ها بوده و است و این ساعت هم قطعا کیفیت خوبی نسبت به دیگر مدل ها دارد.

ساعت هوشمندGreen ultra active

 

بهترین ساعت طرح اولترا یعنی چه ؟

تمامی ساعت های طرح اولترا که در فروشگاه ما یا دیگر فروشگاه ها می بینید تقریبا مشخصات و امکانات یکسانی دارند، شاید ببینید که ده اپل واچ اولترا طرح اصلی کنار هم قرار گرفته اند اما هر کدام قیمت آنها باهم متفاوت می باشد.

در واقع موضوع سر کیفیت کار می باشند نه امکانات.

مثلا ساعت اولترای گرین را که تهیه می کنید دقیقا جزییات با دقت کار شده است و پیچ ها، قفل بند، بند ها و تمامی جزییات دقیقا مشابه با نسخه اپل طراحی شده اند و درون ساعت هم از سخت افزار های با کیفیتی نبست به مدل های دیگر استفاده شده است.

اما وقتی نسخه ای ارزان قیمت را خریداری می کنید از نظر ظاهر شاید تفاوتی نداشته باشند اما درون ساعت قطعاتی با قیمت پایینتر استفاده شده است و این قطعا روی عمر و دوام ساعت هوشمند طرح اولترای شما تاثیرگذار خواهد بود.

متاسفانه بازار تقلب در فروش این نوع ساعت ها داغ می باشد و با وجود اینکه این ساعت ها عملا کپی اپل واچ می باشند متاسفانه نسخه های ارزان قیمت در از همین مدل ها هم وجود دارد که کار انتخاب ساعت را مشکل کرده است.

سعی کنید در هنگام خرید ساعت هوشمند طرح اولترا، به کیفیت ساخت محصول دقت کنید.

عموما کیفیت ساخت از روی مجیک باتوم ، دکمه های فانکشن و البته صفحه نمایش به راحتی قابل تشخیص می باشد، روان بودن منو در هنگام کار با ساعت نیز یکی از نکات مهم در هنگام انتخاب ساعت می باشد که شما باید در هنگام خرید به آن دقت نمایید.

این مقاله بروز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *