سامسونگ انواع مختلفی از شارژر را برای گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و سایر دستگاه‌های خود تولید می‌کند. این شارژرها با توجه به نوع دستگاه، توان شارژ و سایر ویژگی‌ها، در انواع مختلفی عرضه می‌شوند.

در اینجا برخی از انواع شارژر سامسونگ را معرفی می‌کنیم:

شارژر دیواری: این نوع شارژر رایج‌ترین نوع شارژر سامسونگ است. این شارژرها از طریق یک پورت USB به دستگاه متصل می‌شوند و از طریق پریز برق انرژی را تامین می‌کنند. و معمولا به توان آنها شناخته می شوند و در بازار به نام شارژر های 10 وات، 15 وات، 25 وات و 45 وات شناخته شده می باشند.

شارژر فندکی: این نوع شارژر برای شارژ دستگاه‌ها در حین رانندگی مناسب است. این شارژرها از طریق یک پورت USB به دستگاه متصل می‌شوند و از طریق فندکی خودرو انرژی را تامین می‌کنند.

شارژر بی‌سیم: این نوع شارژر از طریق امواج مغناطیسی انرژی را به دستگاه منتقل می‌کند. شارژرهای بی‌سیم نیازی به اتصال فیزیکی به دستگاه ندارند و استفاده از آنها بسیار راحت است.

شارژر فست شارژر: این نوع شارژر سرعت شارژ دستگاه را افزایش می‌دهد. شارژرهای فست شارژر با توان‌های مختلف عرضه می‌شوند.

برخی از مدل‌های شارژر سامسونگ :

شارژر دیواری سامسونگ مدل EP-TA845

این شارژر دیواری با توان 45 وات یکی از سریع‌ترین شارژرهای سامسونگ است. این شارژر با فناوری PD 3.0 سازگار است و می‌تواند دستگاه‌هایی مانند گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها را با سرعت بسیار بالایی شارژ کند.

شارژر فندکی سامسونگ مدل EP-N5200

این شارژر فندکی با توان 25 وات برای شارژ دستگاه‌ها در حین رانندگی مناسب است. این شارژر با فناوری PD 3.0 سازگار است و می‌تواند دستگاه‌هایی مانند گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها را با سرعت بالایی شارژ کند.

شارژر بی‌سیم سامسونگ مدل EP-N5100

این شارژر بی‌سیم با توان 25 وات یکی از سریع‌ترین شارژرهای بی‌سیم سامسونگ است. این شارژر با فناوری Qi سازگار است و می‌تواند گوشی‌های هوشمند و سایر دستگاه‌های سازگار با Qi را با سرعت بالایی شارژ کند.

شارژر فست شارژر سامسونگ مدل EP-TA800

این شارژر دیواری با توان 25 وات یکی از سریع‌ترین شارژرهای سامسونگ است. این شارژر با فناوری PD 3.0 سازگار است و می‌تواند دستگاه‌هایی مانند گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها را با سرعت بالایی شارژ کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *