صحبت آیفون 14 هرچه که به زمان معرفی آن نزدیک تر می شویم داغ تر می شود و از انجایی که طبق معمول لوازم انبی آیفون 14 وارد بازار شده است گمانه زنی ها و تحلیل ها در رابطه با آیفون 14 بیشتر شده است. سوال اصلی برخی علاقمندان و طرفداران آیفون این است که ” آیفون ۱۴ کی میاد ؟” .

در این مقاله از اروس دیجیتال دقیقا به پاسخ همین سوال پرداخته ایم و ماجرای معرفی و عرض ی آیفون 14 و خانواده آیفون 14 را باز خواهیم کرد و خواهیم گفت که … آیفون ۱۴ کی میاد 🙂

آیفون ۱۴ کی معرفی میشه ؟

هر ساله 7 سپتامبر با 16 شهریور محصولات جدید اپل به علاقمندان معرفی می شود و قیمت آن نیز به صورت رسمی توسط اپل اعلام می شود. اما زمان عرضه ایفون 14 در این روز نیست و در این روز فقط این تلفن همراه معرفی می شود و در همین معرفی اعلام می شود که زمان عرضه چه تاریخی خواهد بود .

البته در این مرسام فقط آیفون ها نیستند که معرفی خواهند شد و احتمالا باید منتظر ایپد جدیدی هم باشیم که در 16 شهریور 1401 معرفی خواهد شد.

 

آیفون ۱۴ کی میاد ؟

معمولا زمان زیادی بعد از معرفی آیفون 14 طول نمی کشد که آیفون 14 به بازار عرضه می شود. گرچه این مورد به صورت رمسی اعلام نشده است اما طبق رسم های گذشته در اپل این مورد معمولا بین 5 تا 3 روز بعد از معرفی بوده است. به طوری که سری سیزده در 3 روز بعد از معرفی اماده فروش شده و در نمایندگی های اپل فروش انها آغاز شد.

 

زمان حضور آیفون 14 در ایران ؟

با توجه به اینکه این محصول طرفداران زیادی در ایران دارد قطعا این محصول در کمترل از 28 روز بعد از عرضه در نمایندگی های دوبی وارد ایران می شود . و می توان گفت که تا اخر مهر ماه شاهد گوشی های سری 14 آیفون در ایران خواهیم بود.

البته موادری که اعلام شده بر اساس تجربه ی شخصی ماست و ممکن است اعداد کمی جابجا بشوند. حالا نظر شما چیست؟ آیفون 14 کی میاد ؟:)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *