آیا شارژر فندکی به باتری ماشین آسیب می رساند؟ قطعا این مورد در حال عادی نمی تواند صحیح باشد. همه ما شنیده ایم که شارژر فندکی ممکن است به تلفن همراه آسیب برساند اما جایی به ما نگفته اند که آیا شارژر فندکی باعث خرابی باتری می شود ماشین یا خیر ؟

به طور کلی آیا شارژر فندکی به باتری ماشین آسیب می رساند؟

در صورتی که شما از شارژر فندکی های بی کیفیت استفاده نمایید، ممکن است برای اتصالات و سیم کشی خودروی شما خطر اتصال کوتاه وجود داشته باشد. اما آسیب رساندن به باتری خودرو با استفاده از شارژر فندکی به دلیل طراحی آنها کمی بعید بنظر می رسد.

در رابطه با خرید شارژر فندکی توصیه ما این است که همیشه از برند های گران قیمت و البته اورجینال خریداری نمایید تا مشکلات احتمالی در رابطه با این گجت پر کاربرد وجود نداشته باشد.

 

چند نکته برای جلوگیری از آسیب رساندن به باتری ماشین با شارژر فندکی:

  • از شارژر فندکی باکیفیت استفاده کنید. شارژرهای فندکی بی کیفیت ممکن است جریان بیش از حد به باتری ماشین ارسال کنند که می تواند باعث آسیب شود.
  • شارژر فندکی را فقط زمانی استفاده کنید که باتری ماشین شارژ کافی داشته باشد.
  • از شارژر فندکی برای شارژ دستگاه هایی که بیش از حد از باتری استفاده می کنند استفاده نکنید. دستگاه هایی مانند بلندگوها و دستگاه های بازی ویدیویی می توانند بیش از حد از باتری خودرو استفاده کنند که می تواند باعث آسیب شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *