خرید شارژر فندکی یکی از از سخت ترین خرید ها در قسمت خرید لوازم جانبی باشد. در رابطه با اینکه آیا شارژر فندکی برای گوشی مضر است یا نه بحث های زیادی مطرح می شود و قصد دارم در این مقاله شما را با واقعیت یان موضوع که آیا واقعا شارژر فندکی ضرر دارد یا نه شما را مطلع نمایم.

همانطور که قطعا شما هم شنیده اید استفاده از شارژر فندکی خطراتی را به همراه دارد. حالا بنظر شما آیا شارژر فندکی برای گوشی مضر است یا برای ماشین ؟

در واقع ممکن است در هر دو استفاده از شارژر فندکی نا مرغوب و بی کیفیت برای شما مشکل ساز باشد. برای اینکه خیال شما در رابطه با خرید و استفاده از شارژر فندکی مطئن باشد سعی کنید برای  این محصول بودجه بیشتری در نظر بگیرید و از برند های معتبر و قابل اطمینان خریداری نمایید .

مشکلات احتمالی با استفاده از شارژر فندکی در صورت استفاده از کالای غیر اصل

در استفاده از شارژر فندکی مکن است مشکلاتی شامل خودرو و یا تلفن همراه شما شود که نیاز است این موارد را اطلاع داشته باشید.

  • احتمال بروز اتصالی در خودرو
  • احتمال داغ شدن و آسیب به سیم کشی خودرو
  • احتمال خرابی ای سی شارژر موبایل
  • احتمال آسیب رساندن به باتری
  • احتمال تحمیل اضافه ولتاژ به موبایل
  • و …

همه ی مواردی که در بالا عنوان شده در صورتی می باشد که شما از کالای بی کیفیت استفاده نمایید.

راهنمای خرید شارژر فندکی بدون آسیب رساندن به گوشی

قطعا در قسمت قبلی متوجه مشکلات فراوان در صورت خرید شارژر فندکی بی کیفیت شده اید. پیشنهاد اصلی ما در خرید لوازم جانبی موبایل به خصوص در بحث خرید شارژر و شارژر فندکی استفاده از برند های معتبر می باشد.

برای خردی این لوازم سعی کنید هزینه بیشتری در نظر بگیرید و برند های معتبر و اورجینال مانند شارژر فندکی انکر یا شارژر فندکی شیائومی استفاده نمایید. خب طبیعتا هزینه ی خرید این برند ها بالا تر از برند های دیگر می باشد اما استاندارد های به کار رفته در این مدل از فندکی ها قطعا خیال شما را در استفاده راحت خواهد کرد.

در خرید فندکی حتما کیفیت کالا و برند سازنده را مد نظر قرار داده و از خرید محصولات کپی یا های کپی خریداری نمایید. حتی اگر قصد خرید محصولات ارزان قیمت را دارید هم سعی کنید از برند های معتبر مثل کلومن، الدینیو، بیسوس، و … خریداری نمایید و سمت مدل های کپی و های کی نروید.

ولتاژ ورودی همه فندکی های خودرو 24 تا 12 ولت می باشد و از این نظر تفاوتی با هم ندارند. اما در خروجی آنها نسخه های مختلفی دارد که می توانید با توجه به مدل گوشی و نیاز خود انها را انتخاب نمایید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *