متاسفانه با حذف شدن شارژر اصلی از جعبه های تلفن همراه کاربران زیادی در انتخاب و خریداری شارژر اصلی دچار مشکل شده اند که در ایران به دلیل نداشتن نماینده رسمی این مورد بیش از دیگر کشور ها دیده می شود. در اروس دیجیتال تخصص ما در لوازم جانبی موبایل می باشد و لازم دانستیم تا مواردی را در رابطه با تشخیص شارژر اصلی سامسونگ ۲۵ وات به شما ارائه دهیم تا بتوانید در خرید خود اطلاعات لازم را داشته باشید.

لطفا همه موارد را با دقت مطالعه نمایید.

مواردی که در ویدئوی زیر می بینید بر روی شارژر اصلی سامسونگ 25 وات که در فروشگاه اروس دیجیتال موجود بوده و از دبی خریداری شده است تست شده است و شارژری که در تصویر می بینید کاملا اصلی و اورجینال می باشد و اگر شارژری با این مشخصات دیده اید احتمال اصلی بودن آن بسیار بالاست.

ضمنا برای خرید شارژر اصلی می توانید به صفحه شارژر ۲۵ وات سامسونگ در اروس دیجیتال مراجعه نموده و خرید خود را ثبت نمایید.

ویدئوی معرفی شارژر های 25 وات

تفاوت شارژر 25 وات سه پین غیر اصل و اصل

به طور کلی در بازار ده ها نمونه از شارژر 25 وات سامسونگ وجود دارد که هر کدام ادعا می کنند که شارژر های آن ها اورجینال می باشد. متاسفانه در برخی نسخه ها شباهت بسیار بالاست و حتی در سایت های بسیار بزرگ و معتبر هم شارژر های غیر اصل با گارانتی به عنوان اصلی به فروش می رسند که نشانه های اولیه اصالت را ندارند. به طور کلی چندین روش برای تشخیص شارژر اصلی 25 وات وجود دارد که در ادامه له آنها خواهیم پرداخت.

مواردی که به شما در توضیحات ارائه می کنیم فراتر از آن چیزی است که در هر جای دیگر دیده اید و کاملا تجربی و البته با آزمون و خطا می باشد. پس لطفا برای پیدا کردن مسیر درسته و البته وارد نشدن خسارت تمامی موارد را به دقت مطالعه کرده و در صورت داشتن سوال می توانید با ما تماس بگیرید.

تشخیص شارژر اصلی سامسونگ ۲۵ وات با نوشته شدن مدل شارژر در پین سوم

تشخیص شارژر اصلی سامسونگ

تشخیص شارژر اصلی سامسونگ 25 وات

اگر شارژر را به نحوی بگیرید که سه شاخه آن به سمت پایین باشد و پین کشویی آن نیز بیرون باشد، داخل پین سوم عبارت EP-TA800 درج شده است که یکی از نشانه های شارژر اصلی می باشد.

یکسان بودن سریال روی جعبه با شارژر

ببینید، این مورد تنها راه تشخیص اصل بودن آداپتور 25 وات سامسونگ نیست. در نسخه های کپی درجه یک سریال ها با هم یکی می باشد و اگر سریال ها یکی نبودند شک داشته باشید که محصول ممکن است های کپی درجه یک یا اصل باشد و با اطمینان نظر به اصالت ندهید.

همانطور که در تصویر می بینید اگر سریال نوشته شده بر روی جعبه با سریال نوشته شده روی شارژر یکی باشد، شارژر شما احتمالا های کپی درجه یک و یا اصل سامسونگ می باشد و فرضیه ی بی کیفیت بودن شارژر رد می شود. اما این تمام ماجرا نیست و صرفا با همین یک مورد خوشحال نباشید که شارژر شما اصلی باشد.

 

نحوه تشخیص شارژر اصلی سامسونگ 25 وات با راه های عملی- تشخیص آداپتور 25 وات سامسونگ

تشخیص آداپتور 25 وات سامسونگ

گول گارانتی را نخورید

شاید فکر کنید که گارانتی ملاک تشخیص شارژر اصلی سامسونگ ۲۵ وات نمی باشد. اما نکته ای که تا به امروز وجود داشته این است که گارانتی اصلا ملاک اصالت کالا نیست و ما در بازار مدل های زیادی را دیده ایم که با گارانتی بوده اما غیر اصل می باشند. در این تصویر نمونه شارژر فیکی را می بینید که یک سال گارانتی تعویض داشته و کاملا فیک می باشد. از طرفی سریال شارژر و جعبه هم یکسان بوده ولی نوشته های پشت پین سوم را نداشته است.

این شارژر توسط فروشگاه ما، یعنی اروس دیجیتال خریداری شده بود که بعد از تست و بررسی متوجه شدیم که محصول مورد نظر فیک بوده و طبق تماسی هم که با گارانتی بابت خرابی شارژر ها داشتیم عملا نتیجه ای نداشته و گارانتی اعلام داشته که این محصول مربوط به ما نیست !

پس، لطفا برای تشخیص شارژر اصلی سامسونگ ۲۵ وات گارانتی را ملاک خرید قرار ندهید.

تشخیص شارژر اصلی سامسونگ ۲۵ وات سه پین

تشخیص شارژر اصلی سامسونگ ۲۵ وات سه پین

تشخیص شارژر اصلی سامسونگ ۲۵ وات با ساخت ویتنام در روی جعبه

در شارژر های اورجینال قسمت گوشه سمت راست در قسمت پایین 4 خط نوشته شده است که در نسخه های اورجینال 4 خط بوده و در نسخه های غیر اصل ممکن است 3 خط نوشته شده باشد.

نحوه تشخیص شارژر اصلی سامسونگ 25 وات با 12 روش | تشخیص شارژر اصلی سامسونگ 25 وات

اورجینال هولوگرام ندارد

یکی از راحت ترین روش های تشخیص اصل بودن آداپتور 25 وات سامسونگ و شارژر فیک داشتن هولوگرام بر روی جعبه می باشد. دقت داشته باشید که شارژر اصلی 25 وات سامسونگ یا هر شارژر دیگری به هیچ عنوان بر روی جعبه خود هولوگرام اورجینال ندارد و این لوگو برای گول زدن خریداران بر روی شارژر های فیک چسبانده می شود. اگر در بازار شارژری را مشاهده کردید که دارای هولوگرام اورجینال می باشد مطمئن باشید قطعا فیک بوده و دیگر موارد اصالت را چک نکنید.

نحوه تشخیص شارژر اصلی سامسونگ 25 وات با 12 روش | تشخیص شارژر 25 وات فیک

خوانا بودن نوشته های روی شارژر

در شارژر های اورجینال و اصلی همیشه کیو ار کد ها و متن ها واضح بوده به طوری که با لمس انگشتان به راحتی می شود حروف های چاپ شده روی شارژر را حس کرد. اما در نسخه های غیر اصل این چاپ به تمیزی و شارپ بودن نسخه های اورجینال نیست.

تشخیص شارژر اصلی سامسونگ ۲۵ وات با پیچ های ستاره ای

یکی دیگر از راه های تشخیص شارژر اصلی سامسونگ ۲۵ وات که بیشتر در نسخه های ارزان قیمت و ارزان قیمت شارژر 25 وات دیده می شود. استفاده از پیچ های چهارسو بجای پیچ های ستاره ای می باشد. اگر متوجه شدید که پیچ های شارژر از نوع ستاره ای نمی باشد به هیچ عنوان از آن شارژر استفاده نکنید، چرا که به احتمال بسیار زیاد آن شارژر به تلفن همراه شما آسیب خواهد زد.

صدا ندادن و تکان نخوردن اجزای داخل

در مدل هایی از شارژر های کپی برای افزایش وزن سرب قرار می دهند که کاربر با در دست گرفتن شارژر حس کند که شارژر اورجینال می باشد اما در چین برای این کار راه حلی دارند و با قرار دادن مقداری سرب باعث سنگین تر شدن آن می شود که معمولا بعد از مدتی چسب آن جدا شده و به صدا دادن می افتد که از نشانه های فیک بودن می باشد.

از طرفی پایه سوم شارژر در نسخه های اصلی به هیچ عنوان لق نیست و لقی آن کاملا عادی و در حدی می باشد که پایه از ریل خارج شود و در جای خود قرار بگیرد اما در نسخه های غیر اصل این پایه کاملا لق بوده و تکان می خورد که لازم است به این نکته ریز هم توجه نمایید.

تشخیص شارژر اصلی سامسونگ ۲۵ وات با سوپر فست شارژ و لوگوی آبی

یکی دیگر از راه های تشخیص اصل بودن شارژر ۲۵ واتی سامسونگ این است که بعد از اتصال شارژر به تلفن همراه حتما باید لوگوی سوپر فست شارژ بر روی دستگاه ظاهر شود در غیر این صورت حتما شارژر غیر اصل می باشد یا قابلیت شارژ فوق سریع در تلفن همراه شما غیرفعال می باشد. (بعد از اینکه از فعال بودن قابلیت سوپر فست شارژ در تنظیمات گوشی مطمئن شدید) تلفن همراه را به شارژر متصل کنید، در پایین عبارت شارژ فوق سریع درج شده و لوگوی شارژ آبی نمایان می شود. اگر غیر از این باشد شارژر شما اصل نمی باشد.

سریال در خط اخر و سمت چپ

همیشه یادتان باشد، انگلیسی از چپ نوشته می شود و در تاریخ هیچوقت انگلیسی از راست نوشته نشده است. در شارژر های فیک در برخی موارد سریال ها در خط آخر نوشته شده است اما در سمت راست! این یک خطای زیرکانه برای تشخیص غیر اصل بودن کالا می باشد. در شارژر های اصلی همیشه سریال در خط آخر و سمت چپ نوشته شده است.

لوگو های کج و نا متقارن نداریم !

یکی دیگر از مواردی که در شارژر های غیر اصل دیده می شود، استفاد از لوگوی های IN Door و بازیافت و دیگر لوگو می باشد. تا به اینجای کار درست است و در شارژر های اصلی هم این لوگو ها وجود دارد. اما در شارژر های اصلی لوگو ها کاملا متقارن می باشد در صورتی که در شارژر های غیر اصل اینطور نیست.

QR کد ملاک اصلی اصالت نیست

برخی بر این باور می باشند که با اسکن QR کد روی شارژ در صورتی که وارد سایت سامسونگ شود این شارژر قطعا اصلی می باشد! در صورتی که به هیچ وجه نمی توان برای این مورد قطعیت به کار برد. ساختن کیو آر کد بسیار راحت تر از آن چیزی می باشد که فکرش را می کنید، کافیست وارد سایت qrfy.com شده و هر چیزی که بخواهید را به نرم افزار اعلام کنید تا برای شما کیو آر کد بسازد و نیازی به هیچ دانشی نیست.

با دانستن نکات بالا تا احتمال 99 درصد شارژر فیک به دست شما نخواهد رسید. به خاطر داشته باشید که برای خرید شارژر هیچوقت گول گارانتی و شرکت های گارانتی کننده را نخورید چرا که گارانتی به هیچ عنوان ضامن اصالت نیست و شرکت های گارانتی کننده علاقه بیشتری به کالاهای غیر اصل دارند و از طرفی برخی گارانتی ها بجز یک برچسب هیچ خاصیت دیگری برای مصرف کننده ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *