نحوه فعال كردن هات اسپات در آيفون 13 مثل گرفتن اسکرین شات در آیفون 13 بسیار ساده می باشد ! در این مقاله از اروس دیجیتال (فروشگاه تخصصی لوازم جانبی موبایل در ایران) قصد داریم به سراغ یکی دیگر از آموزش های مورد درخواست شما برویم. یعنی نحوه فعال كردن هات اسپات در آيفون 13 !

قطعا می دانید که هات اسپات قابلیتی برای اشتراک گذاری اینترنتی موبایل شما در بین افراد و گوشی های نزدیک به شما می باشد. با فعال كردن هات اسپات در آيفون 13 شما می توانید اینترنتی همراه خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و اجازه دهید انها از اینترنت شما استفاده نمایند.

البته این قابلیت فقط مختص آیفون نیست و در گوشی های اندرویدی نیز این قابلیت وجود دارد.

نحوه فعال كردن هات اسپات در آيفون 13

با توجه به اینکه زبان انگلیسی زبان ثابت و رسمی گوشی های آیفون می باشد در این آموزش برای جلوگیری ازخطا هم از گزینه های انگلیسی برای آموزش استفاده کرده ایم.

برای فعال كردن هات اسپات در آيفون 13 مراحل زیر را دنبال نمایید.

  • ابتدا وارد تنظیمات گوشی شوید.
  • Personal Hotspot را انتخاب نمایید.
  • در صفحه باز شده Allow Others to Join را فعال نمایید تا هات اسپات شما فعال شود.
  • د زیر این گزینه رمز عبور هات اسپات نوشته شده است.

نحوه فعال كردن هات اسپات در آيفون 13

حالا می توانید با استفاده از گوشی های دیگر از طریق وای فای به اینترنت گوشی آیفون 13 متصل شوید و به راحتی از ان استفاده نمایید. این آموزش را می توان بر روی گوشی های دیگر آیفون مانند آیفون 13 پرو و پرو مکس نیز به راحتی استفاده نمود و روش فعال کردن هات اسپاد در گوشی های آیفون تقریبا به همین روش می باشد. ممکن است در برخی دستگاه های این گزینه در منوی Cellular > Personal Hotspot باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *